Keeee Kızlar merhaba 2 aylık bebeğim devamlı ellerini emiyor , acaba damaklarımı kaşınıyor. Acaba sizde aynımı durumlar
Deletedmom27337 Keeee biz şuan 5,5 aylığız 2 hafta öncesine kadar ağzından çıkarmıyordu. 5 parmağını birden sokmaya çalışırdı elini ağzına 🙈 parmak şeklinde diş kaşıyıcı aldım unuttu parmaklarını
Ssdeniz Keeee bizde de dogduk dogali sap sap ellerini emiyodu birde guzel emiyo istahli istahli simdi nerdeyse 5 aylik olucak sirayla parmaklarini sokuyo agzina 😂
Ruyaninannesi Keeee 3,5 aylığız benimki de ellerini emiyor ve emzik kabul etmiyor bide çok salya akıtıyor
herseySeninleguzel11 Benim bebeğim de öyle 3. Ayına girecek. Ellerini keşfettiği içinmiş. Ama aç diyorlar bazı insanlar sinir oluyorum😑
Soe Keeee benimki sadece acıkınca yapıyor elinden süt gelmeyince kolunu emiyor sonra da basıyor yaygarayı
lalbg Keeee gelişimi için çok önemli olan bi şeyi yapıyo:) diş kaşınması için çok erken. Şuan oral dönemde her şeyi ağzına sokarak öğrenecek ve bu süreç ortalama 2 yaşına kadar sürüyor. İlk ellerle başlıyorlar:) sakın engellemeyin☺️