Kubramagdalena Merhaba, memnun olduğunuz, doğumdan itibaren sorunsuz kullanılabilecek ikiz bebek arabası önerisi alabilir miyim lütfen??
Sevdalianne Kubramagdalena merhabalar ben prego ibiza kullaniyorum 2.el aldim 2bin tl ye 2 puset var bi yasina kadar kullanılan araba koltugu olarakda kullaniliyor onun dışında 2 yatakli koltuk var 1 3 yas arasi kullaniliomus.
twinsofbd Kubramagdalena Merhaba ikizlerim 8 aylık bende chicco ohlala twin modelini kullanıyorum gayet hafif ve kullanımı rahat tavsiye ederim
onemorecupofcoffee Kraft pair kullanıyorum. Puset olarak ayrılmıyor ama hafif sayılır ve kullanımı rahat keskin dönüşleri çok rahat yapabiliyor. Memnunum.