Kızlar bebeğim 23 günlük meme +mama gidiyoruz mamayı bi iki gündür 2-3 defa ya düşürdük daha önce daha sık veriyorduk bu arada biberonla veriyoruz kaç defadır mama vermemeye çalışıyorum sadece anne sütü alsın diye ama sonuç hep hüsran adam mamayı yemeden uyumuyor saatlerce emziriyorum asla doymak nedir bilmiyor var mı derdime çare olabilecek bir öneriniz