Seda8586 Merhaba güzel anneler 4 aylık oğlum hasta oldu ateşlendi doktor kanında mikrop olduğunu söyledi ve antibiyotik şurup verdi ama oğlum kusuyor verir vermez napmalıyım sizce sizinde başınıza geldimi😔
mom726272 Seda8586 şırıngayla yanağının içine damla damla ver canım insülin şırıngası kullan diğer tazyikli veriyor