Öncelikle günaydın. 17 günlük kızım var sezeryan ile doğum yaptım, hastanede direk emzirmeye çalıştık emiyordu da ama sütüm gelmiyordu çocuk aç kaldığı için yenidoğan hemşiresi 2.gününde mama verelim yoksa sarılık olur dedi bende çaresizce tamam dedim verildi sonra mecbur hem mama hem meme şeklinde devam ettik. Birde işitme testinde de emzik verelim dediler onuda verdik tuttu. Sonrasında o günden beri hala da bebeği emzirdiğimde minimum 40 dk emiyordu bazen 1 saat sürüyor dinlene dinlene emiyor ama çıkarınca uykuya dalmış bile olsa hemen kalkıp ağlayıp tekrar istiyor böyle aralıklı 2-3 saat emzirdiğimi bilirim yine de doymazdı mecbur kalkıp mama veriyordum ki doysun, her neyse dün sağlık ocağına gidip derdimi anlattım meğer bebeğim beni emzik gibi emiyormuş sütümü çekmiyor bu yüzden de süt artışım olmuyormuş, bana zorla emzir diyorlar başka bi çözüm yolu söylemiyor kimse zaten emziriyorum ama emzik gibi emiyor ne yapabilirim göğsümü sıkıyorum artık zorla ağzına süt gitsin de yutkunsun diye o yutkunma sesini max 2-3 sefer duyuyorum sonra yine emzik modu. Sütümü de artık sağabildilçe sağıyorum artsın diye bir kaç gün önce sağınca 5 ml bile çıkmazdı şimdi yaklaşık 30 ml çıkıyor tek sağmam da. Kızımın beni mama içer gibi emmesini nasıl sağlayabilirim ? Var mı önerisi olan yardım edin 🥺