Senemasilberenbenim oğlumda öyleydi.Ağlardı arkalarından beni de götürün diye.Günlerce gelmese bi aramazdı beni.Ben telefon etsem çağırıcam diye açtırmazdı telefonu😅
şimdi 6 yaşında artık gitmek istemiyor kardeşiyle vakit geçirmekten zevk bile alıyor artık.Biraz durunca ağlıyor,eve özledim diye 😅
belli bir dönem bence bu