6 aydan beri cok guzel yiyen bebegim 10 aya geldi agzini bir kilitledi immmmkani yok bir kasik yemedi.gunlerce ben ugrastim o israrla yemedi.agzimda sıkimtidan yaralar cikti somra pes ettim biraktim.sadece emdi gunlerce.baktimki ben inat ettikce oda benimle inatlasmis.doktor dediki hicbir cocuk acliktan olmez anne sutuyle idare etsin bisure ama bu sureyi cokta uzatmayin yemek yememek cocukta aliskanlik haline gelir dedi.bir ay sadece anne sutuyke beslendikten sonra makarna falam haslayip yere koydum cubuk kraker koydum baktim gidip gidip kendi alip yemeye basladi derken simdi duzeldi tekrardan yeme duzenimiz oturdu.siz stresi birakin eminolun bebek inada bindiriyor yoksa.eninde sonunda yiyecek.yediklerinden sıkilmis olabilir.dis cikariyor olabilir.cani istemiyor olabilir uzarda uzar…bolca sabir