Kızlar zaten sezeryab doğum yapacaktım.38+0 bugün kontrolum vardı.. Kasılma var sancı var dedi doktor öğleden sonra alabilirim dedi.. Şuan nstdeyim.. Dua edin lütfen.. Böyle aniden olunca bir tuhaf oldum.. 16 aylık oğlum var evde.. Kimseden yemek yemez.gece Benaiz kalacak. Onu düşünüyorum.. Gözyaşlarım pıt pıt😭.. Kızım doğacak Allahın izniyle. Yeni bir serüven.. Ona da gözyaşım pıt pıt. 😭Rabbşm hayırlısını versin.. Dua edin 🤲🤲