Eymenalp2824 aynen benimki de 8 aylık şimdiye kadar yiyen bebek yemez oldu mama bile içmek istemiyor araştırıyorum yok demir eksikliğinden yok susuzluktan o Gun azaltmak istemesinden falan yazıyor. Ben Gun de 2 yada 3 öğün veriyorum gece beslenmesiyle birlikte 4 yada 5 mama veriyorum. Ama 120 150 cc iciyor. Zorla once agzini kilitliyor sonra tekrar tekrar sunarak actiriyorum. Uykumuz da sıfır bu ara asla uyumak istemiyor ne oldu anlamadım çocuğa 7 ye girdik gireli birşeyler değişti helak oldum ya. Alt dişlerimiz de cıktı üstler de cıktı ama daha tam çıkmadı. Yani dış ağrısı artık geçti atak haftasında diyorlar ama ne atakmış ya.