Kızlar selam doğumdan 80 gün sonra ilk adetimi oldum. Normal doğum yapmıştım. Fakat sorun şu ki aşırı kanamam var. Aynı doğumdan hemen sonraki gibi hasta beziyle duruyorum sabah bir kalktım afedersiniz ama çarşaf pike batmış 😔 ağrı zaten doğum sancima benziyor bu normal mi bir doktora gitmeli miyim halsizlik de yaptı bende çocukla da yalnız duruyorum su an korktum acikcasi