Bebeğimin bugün göbeği düştü. Düştükten 2 gün sonra yıka dediler hastanede. Ama düşünce bişi yapmam gerek mi söylediler mi hatırlamıyorum. Alkollü mendil vermişlerdi. Düşmeden önce bi sorun olursa bunla temizle diye. Acaba o alkollü mendille bi silsem mi göbek deliğini. Düşünce çok minik bi kan geldi. Siz ne yaptınız