Sonbahar33 her bebegin bunyesi farkli ama genel olarak icinde probiyotik ve prebiyotik takviyesi olanlara bakin sindirimi kolay olur benimde oyle oldu 1,5 ay zor emzirdim mamaya basladik aptamil kullandik kabiz oldu sonra hipp combiotic e gectik bir daha hic kabiz olmadi ugakken karnina masaj yapip ayaklarini hareket ettiriyorrdum yine su an 23 aylik sadece 1 kere fitil verdim o da fitili verirken agladiydi beceremedim ben kayinvalidem geldi fitili islatti suyla oyle olunca kaydi hemen fazla surmeden yapmisti belki direkt attiysaniz acimistir