Biz tam 4 aylık olmadık ama birkaç gün var. Şu dönem diş etleri sertleşiyor. Her yerimiz salya. Arada sanırım onun huzursuzluğu oluyor. Dönmeler başlamıştı zaten, artık tam tur atıp yüz üstü gidiyor ve emeklemeye çalışıyor. Yapamazsın diyince de kızıyor 🤦🏻♀️ Çok hırslı bir bebek 😁 artık iyice sesi de çıkıyor mırlıyor uluyor çığlık atıyor. Günlerimiz bazen çok zor bazen çok güzel geçiyor. Kitaplardan maalesef hiç hoşlanmıyor 🙄 Sizler ne durumdasınız gün içerisinde neler yapıyorsunuz