ikierkekannesiii TV’nin zararlarını gören bir anne olarak şu kadar diyeyim asla ama asssslaaaa TV gormesin teknolojik aletlerin hiç birini. Şimdi anne yüreği sizi çok iyi anlıyorum ama görümcemin 7 yaşındaki çocuğu hala kasikla kendi yemeğini kendi yiyemez sürekli evde kavga var annesiyle acayip öfkeli hırçın telefonsuz asla yemek yemez kardeşi var 4 yaşında o da aynı. Benim oğlum dersen tek TV biliyordu maruz kaldı pandemi vs derken iyice asosyal olduk hepimiz ve sonuç oğlum yasitlarindan konuşma konusunda Cok geri kaldı . Doktora gittim TV kesinlikle özellikle 0-3 yaş arası görmesin bile dedi. Hatta biz o kadar maruz kaldığını anlamadık bizim izlediklerimizi izlemiyor sandık çünkü bakmıyordu. Doktor dediki siz öyle sanarsiniz ama o sürekli o gürültüyü dinler arkası donuk bile olsa. Hızla degsien parlak ekran dikkat eksikliği, hiperaktivite, dil gelisim bozukluğu vb hatta otizm benzeri hareketlerin gelişmesine sebebiyet veriyor dedi. Ben sizin iyiliginiz için söylüyorum diyebilirsiniz amma abarttı alt tarafı yemek yerken veriyorum ama inanın heleki yemek anında daha zararlı oluyor. okula veremedi görümcem geçen sene telefon yüzünden. Bu yıl gidicek erteleme olmaz artık ama nasıl gönderiyor şuan bilmiyorum oğlumla konuşamıyor diye dalga geçtiği için hanımefendi ve kocası tamamen bağları kopardik. İlerde keşke dememek için vermeyin lütfen yalvarırım ben durumuma kimse düşmesin düşmanım bile. Çok zor biliyorum gerekirse aç kalsın diyor doktorlar mecbur yiyecek. Dün benim oğlum ben yemeğini yedireyim istedi bı de dolapta pasta gördü tam asiri ısrar etti hayır dedim yolumdan dönmedim bu sefer baktı olcak gibi değil aldı kaşığını yedi bende sözümde durdum pastasını verdim. Biliyorum bir sürü şey yazdım ama 4 yaşında oğlum ileride olabilecekleri görun diye. Şunu da diyebilirsiniz yok ya şu kişinin çocuğu da telefon bağımlısı ama her şeyi süper hatta aşırı zeki hayir o iş öyle olmuyormus doktora bende dedim bağımlı seviyesinde olanlar var nasıl oluyor peki onlar nasıl konuşuyor dedim siz onların şuan sağlıklı olduğunu düşünebilirsiniz özellikle okul çağında anlarsınız dedi. Biliyorsunuz aile yapısı değişti bı de artık sosyal bağ bozuldu aileler çekirdek aile çok aşırı sosyal kalabalık ortamda büyüyen çocuklar olsa bizim çocuklarımız TV o kadar zarar vermez ama artık aile toplum yapısı değişti ve evde tek anne baba ve TV telefon var gelişimi bozuluyor çocukların . Bu arada gözü bozuldu görümcemin oğlunun 4 yaşında olanının telefon kaynaklı ve yalan olmasın bayağı ileri seviyede bozulma vardı çocuk acayip sakar. Sürahi nine gözlüğü diye tabir edilen gözlükten takıyor su yaşında. Karmaşık ama bende bir anne olarak yazıyorum yalvarırım kesinlikle 0-3 yaş arasi görmesin hiç teknolojik şeyler.