Kızlar covid geçirmiştim izlerini daha yeni atlatıyordum. 20 gün sonra tekrar sanki ilk günkü gibi halsizleşmeye başladım boğazım ağrıyor, uykudan zor uyanıyorum çocuk için. Uzun süre covid etkileri geçmediğini duymuştum ama bu kadar mı oluyormuş şaşırdım. Tekrar covid mi oldum ona da şaşırıyorum karantinam bitti ama evden dışarı adım atmamıştım. Sizden böyle bişey tecrübe eden var mı?