Kızlar merhaba 2 aylık oğlum geceleri saat 1 - 1 buçuk gibi uyuyor olsa dahi birden ağlamaya başlıyor nefesi kesiliyor ağlarken kıpkırmızı oluyor zor kendine getiriyoruz çok şükür gazını rahat çıkaran ve gazlanan bir bebek değil yani kolik olduğunu düşünmüyorum çünkü kolik belirtileri farklı oğlum ağlarken içim parçalanıyor resmen doktora götürdüm damla ağrı kesici vs verdi ama fayda etmiyor onlarda net bir şey söylemedi uyku düzeni de zaten yok gündüzleri uyuyor geceleri uyumuyor aynı ağlama krizini yaşayan anneler var mı acaba ?🥺