Sevqii Sadece anne sütü alıyorsa 1hafraya kadar normal kaka yapması benim de 4aylık oğlum var oda 1hafta kaka yapmadı doktora götürdüğümüzde öyle söyledi doktor
kucukprensinannesi Eymeninannesi21 çok rahatsız oluyorsa kabızlıktan dolayı zeytinyağı ile uyarabilirsin poposundan