Minikyavruum benimde çok ağrımın oldugu günler olmustu . Hatta dikişlerim mi açıldı diye endişe etmiştim . Dikişlerin kaynadıgı için ya da gece uyurken ani bir hareket yaptıgın için olmuş olabilir demişti doktorum . Dikişte kanama , iltihaplanma , dikiş bölgesinde yüksek ısı yoksa korkulacak bişi olmadıgını söylemişti . Bir sıkıntı oldugunu sanmıyorum . 4.5 ay evvel dogum yaptım hala ara ara dikiş yerimde agrı olabiliyor 🙏🏻