Merhaba hanımlar 9 ay 14 günlük ikizlerim var 2 gündür huysuzlar ve mama kabul etmiyorlar. Normalde sabah uyanır uyanmaz gece yatmadan önce bir kerede gece uykularında mama içerlerdi ama iki gündür ne gece me gündüz içiremiyorum. Ek gıda olarak zaten öyle çok taneli yiyemiyorlar öğürüyorlar. Ama iki gündür hep kaşıkla sıvı beslenmek istiyorlar. Bu sabahta 37 derece ateşleri vardı. Diş midir acaba yoksa doktora gitmeli miyim