Merhaba hanımlar
Oğlum 11 ay 6 günlük 7 aylıkken sünnet ettirmiştir. Uzun zamandır bi gariplik var gibime geliyordu fakat ağrı vs birsey olmadığı için doktora götürmemiştim 2 gün önce pipisnin çevresinde bi kızarıklık ve hafif şişme olunca dün doktora götürdüm yapışıklık var dediler ve orada açtılar geri çekerek çok canı yani bi sure agladi ama sustu Dr bey 1 adet antibiyotik merhem ve hepimizin bildiği amokvlain antibiyotik yazdı aldim dünden beri kullanıyorum bu sabah altını açtığımda pipisi iyice kızarmış ve şişmişti böyle bir olay başına gelen var mı daha fazla şişmesi normal mi lütfen yardımcı olurmusunuz ?