Dryalp canım şekeri oldum olası sevmem ben yani şekerli şeyleri de tüketsem ne olur hiç bilmiyorum 🤷🏻♀️ Ama normalde kilo almazken hep sabit kiloda kalırken hamileyken öyle çok yememe rağmen kilo alışımı asla anlamıyorum, gebelik şekeri çıkar diye düşündüm ama çıkmadı. Benimki tamamen metabolik gibi 😬😅