Ahhh o pişik mi desem isilik mi desem neler çektim neler neler kullandım en iyi ilaçları aldım sudocrem trosyd bepanthol lansinoh hiçbiri fayda etmiyor cildine bir kere asla ıslak mendil kullanmayın her gün duş aldırın aldıramazsanız su ve temizleme pamuğu ile temizleyin kremi sürmeden öncede pişik veya isilik olan yerleri temizleyin HAMAZİNC diye bir krem var çinko içeriyor dikkatli ve düzenli kullanılması sonucu 1 günde geçiriyor ben çareyi bununla buldum sabah ve akşamları sürüyordum çok çok ince bir tabaka halinde sürdüm kuruyor hemen zaten kuruduğu zaman pamuk ile tekrar silebilirsiniz dediğim gibi çinko içeren bir krem olduğu için dikkatli kullanılması gerek çok geçmiş olsun geçerse lütfen geri dönüş yapar mısınız