Kızım 5 buçuk aylık ve ben okula başlıyorum. 9-3 mesaisi için süt iznimi sizce nasıl kullanmalıyım. Sadece ingilizce dersinde branş öğretmeni var onu bir güne öğleden sonraya düzenleyebilirim dersi ama diğer günler ne yapabilirim? (Öğle arası 30 dakija)