Merveex aynen oyle canim ama istersen icin rahat etmezse doktoruna telefon ac yada muane ol istersen bende sen gibi neden olmuyorun falan diyordum daha hic olmadan once bir gun yakin bir arkadasim benim kadin dogumcuma gitmisti hamileydi ozamanlar oda sor bakalim bi falan demistim sormus gelsinmi ilknur muaneye diye hayir gelmesine gerek yok normal olmamasi hormonlar anca toparlancak 1 yil bile olmayabilir demis oyuzden cagirmadigi icin gitmedin bende muaneye ozaman