Herkese merhaba Doğumda takılan sondayı takan ebe beceremediği için aynı sondayı 5kere çıkartıp kanırta kanırta geri soktu öyle ki geriye dönüp baktığımda aklımdan çıkmayan tek acı o takılırken ki acısı 🤦🏻♀️ 6ay oldu Doğum yapalı ve ara ara kaçırmalarım şuan çok arttı günde 3-4 defa iç çamaşırı değiştiriyorum artık öksürürken felan değil gün içersinde durup dururkende kaçırmaya başladım böyle birşey yaşayan var mı? Sonda ile alakalı olabilir mi?