Yeni doğan bebeklerin hepsinde oluyor gaz problemi bunu 2 3 ay çekeceksiniz mecburen karnının doymamasıyla alakası yok siz eminseniz sıkıntı yok zaten emziriyorsanız sakın mamaya yönelmeyin doymuyor diye herkes bir şey söyler hiç aldırış etmeyin yok şekerli su ver yok kimyon ver bebeğe derler ne yaparsanız yapın çekiyorsunuz bunu doktor götürün relektaz damla yazar yada wellcare provim kids bu damlayıda alabilirsiniz rahatlıkla gazını çıkarır birde kovaya sıcak su doldurun boynundan aşağı sokun içinde beklesin biraz o onu rahatlatacak bende bunları yaşadığım için söylüyorum