busrasilra14 benim oğlumda aynı bu şekildeydi zaten hep uyku problemimiz vardı 8. Ve 9. Aylarda zor geçti saat başı uyanırdı ve benimle uyurdu hep asla beşiğinde uyutamazdım mememe yapışık uyurdu hep hatta onun bu inadı yüzünden gece uykusunda 2 kez yataktan düşünce eğitim vermeye karar verdim şuan 10 buçuk aylık eğitimin ilk günü okadar zor geçti ki 2 saat boyunca kesintisiz ağladı boğazını yırttı resmen ben vazgeçmek üzereydim nerdeyse kucağımızda bile sakinleşmedi o derece direndi ama 2. Gün çok daha az ağladı ve bugün 3. gün artık beşiğinde döne döne kendi uyuyor o kadar rahatlarım ki. Bence sizde biraz sabredin bebeğinize zaman tanıyın çünkü şuan uyku gerilemesi döneminde olabilir daha sonra bi uyku eğitimi verebilirsiniz 👍