Dilanyaren Merhabalar,göbek bağı düşeli 6 gün oldu ama içinde parça hala duruyor ne yapmalıyım?Doktora götürsem mi?
Rozile Elinizle hafifçe oynayın düşecektir ordan bizimkide orda kalmıştı elimi değdirdim anda düştü :)
Ayaz13 Dilanyaren bizde de kalmıştı doktor onu yaktı hemen hiç acı hissettirmeden bence bir doktor görsün
Dilanyaren 34Gizem canım göbek deliği hiç acımazmış bağırmadı bile gümüş nitratla yaktı korkulacak bir şey yok ama geç kalmadan götür ben biraz geciktim sanırım iltihaplandı antibiyotik krem kullandık sonra.Şuan çok şükür iyi