Bebeğim hastayken bu işlemi uygulardım çok tavsiye ederim balgam ciğere gitmeden mani olurdum hemen toparlardı..Bütün pisliği söküp atıyor zaten o akıntı çocukları hasta ediyor düzenli yaparsanız bu uygulamayı hiç hasta olmaz inşAllah çünkü burun ve ağız yoluyla alınan tüm mikrobu bu işlem temizliyor..Benimki kış bebeğiydi bu şekilde bütün kış hiç hasta olmadı şükür 🌸🤗