Güzel tecrübeli anneler yardımcı olursanız çok mutlu olurum 😇
kızım sanırım grip oldu . İlk önce su gibi burnu akmaya başladı , arkasından hapşurma ile devam etti . Ateş ara ara oluyor ama 37,5 u geçmedi hiç . Şimdi burnu sarı yeşil arası akıyor . Geniş akıntısı var sanırım arada öksürüyor . Ciğerlerinde ses yok . Neler yapabilirim hafif atlatması için antibiyotik kullanmak istemiyorum hırıltı falan yokken . İştah da gitti memeye düştü . Ha birde burnunu silmekten çocuğumun burun kanatları da yara oldu . Tecrübeli annelerden yardım istiyorum