ShineThunder Herkese merhabalar, 3,5 aylık oğlum kokulu pırt yapıyor. Çişli bezleri iyi ancak 2-3 günde bir kıvamlı kaka yapmaya başladı son 2-3 haftadır. Yaşadığımız bu süreç normal bir süreç midir?
candan368 ShineThunder Bebeğim 25 günlük aynı sorun bizde de var umarım videodaki gibi geçici bir durumdur.
Eymenuras ShineThunder canım ben oğluma mama kullanıyorum sma aynı durum bizde de oldu kakası da ck kötü kokuyodu gazı da doktor mamayı değiştir dedi Bebelac gold aldn tamamen geçti o koku artk normal
ShineThunder Eymenuras cevabnz için çok teşekkürler ama ben mama kullanmıyorum ki, sadece emziriyorum 🙇🏽♀️
cikileyta_yemeliyim ShineThunder geçici bir durum merak etmeyin. 3 güne kadar kaka yapmayabilir genişiniz endişe etmeyin. Geçmiş olsun 💐
Umay123 Benim bebeğimde de aynı şey var kokulu portakal ve 3-4 günde kaka yapma. Ama kıvamı sıvık yine. Doktor normal demişti