Ayazali2021 BiZ bugün yaptırdık 3 dozluk dedi doktor kafam karıştı sizlerin doktoru ne dedi bilgisi olan var mı acaba
Esila001 Ayazali2021 kaç aylık bebeğiniz biz 4 doz yaptırıyoruz 12 ,13 ,16, 27 ci ayda 12 ayda nimerix 13 , 16 ayda bexsore yatırdık 27 ci ayı bekliyoruz
Ayazali2021 Esila001 bugün yaptırdık bizde 3 aylık 5, ayda ve 13: ayda 2 ve 3 dozları var ilk oğluma 2 ,yaşında tek doz yaptırmış tim bugün dedim bir sürü dedi bir tane daha var dedi o da 4 dozluk ama onu yaptırmayi düşünmüyorum
halamidagakaldirmislar Bizde ilk dozu bugün yaptırdık. Dozları baya önce anlatmıştı şuan kaç doz vurulacak hatırlamıyorum 🙂
halamidagakaldirmislar Ayazali2021 yan etkileri oldu mu peki, kızım bacağını oynatmakta zorlanıyor ve mızmız, ateş yapmadı. 🙂
Findikfistik Ayazali2021 Bizim de takvimimiz şöyle : 7. 15. ayda bexsero (3 doz ) ayda nimenrix (tek doz ) Bugün bexseronun ikinci Dozunu olacağız. Ateşi çıkacak falan diye çok çok gerginim. 😞