Kızlar merhaba . Tatile gideceğiz ve regl olacağım . Geciktirici hap içsem mi diye kararsızım . Her ay gününe gününe düzenli adet görürüm çok şükür . Hapı kullananlar 4-5 ay düzensizlik yaptığını söylüyor ama tatilde senede bir kere . Sizce hapı içmeye değer mi , düzeni çok bozuyor mu