Merhaba herkese kısaca konuya girmek istiyorum. Kızım 1 yaşında. Doğduğundan beri anne sütü alıyor. Ek gıda dönemine geçtiğimizde ilk başlarda iştahı yoktu yeni başladığı icin olduğunu düşündüm ama 1 yaşına geldi ve hala anne sütüyle günü geçiriyor. Yemekte bir iki kasiktan sonrasını almıyor. Devam sütü şeklinde mama aldım denedim ondan da tiksindi istemedi. Geceleri de haliyle acıktığı icin çok uyanıyor emip geri yatıyor ama yetmiyor tabi. Kilo alımı durdu. Tamam disi çıkıyor iştahsız olur diyorum ama hiç mi yemezsin be kızım😢 Ne yapabilirim desteğe ihtiyacım var ❤️