Ahmetarasmom Ya doktor diş diyor tüm bulguları temiz şükür ama bu ateş neden çıkıyor anlamıyorum başına gelen var mı
egeninanns Ahmetarasmom bizde aynı şeyi yaşadık kan idrar temizdi ama Boğaz enfeksiyonu çıktı en son . Ve biz bunu öğrenene kadar 43 dereceye kadar yükseldi ateşi . 2 hafta çocuğun başında bekledim çaresizce . Siz yine de bi baktırın derim
Ahmetarasmom egeninanns 1 hafta antibiyotik yapıldı iğneydi serumdu öyle olsa geçmez miydi yA boğaz enfeksiyonu olsa da
Bogaannesi egeninanns bogazlarina bakmadimi doktor muayne ederken ? Sonra nasil anladiniz bogaz enfeksiyonu oldugunh
egeninanns Ahmetarasmom 2 kez kullandım antibiyotik geçmedi . 4 kez hastaneye gittim sebep bile söyleyemediler . En son bi doktor daha buldum o anladı durumu ve baya ilerlemiş dedi . Menenjit iğnesiyle durdurabildi ateşi . Düşünün durumu yani 🥺
Ahmetarasmom egeninanns Allah Allah yarabbim sonra kesildi mi yA ateşi peki bizim de on beş gündür sürüyor yA ne zıkkım ateşmiş
Birkullanici Ahmetarasmom sanırım viralse kanda çıkıyor bakteriyelse kan temiz çıkıyor tam emin değilim
egeninanns Bogaannesi bakmıştı . Tekrar götürdüm doktor önce bana kızdı bu duruma gelene kadar götürmedin mi diye . 4 doktora gittiğimi söyledim . Nasıl görmemişler diye şaşırdı hatta .