Esmerella_ Bebeğim 48 günlük doğduğundan beri günde 4 5 defa kakasını yapıyo aynı günde doğum yaptıgım arkadaşımın bebesi 2 günde bi yapıyomuş normal mi bu doktora gitmeli miyim ki bu yüzden
nurggg Esmerella_ anne sutu mu aliyor? alan bebekler cok kaka yapar benim kizim da oyle nerdeyse her emmeden sonra yapar cok normal
2melekannesiiiii Esmerella_ Normal yediklerini atıyor bazı çocuklar yapamıyor diye doktor doktor gezip sefil olanlar var siz maşallah diyin de nazar değmesin daha da artarsa sayısı o zaman götürürsünüz malum şuan salgın var ama şimdilik normal
egeninanns Esmerella_ 6. Aya 5 gün kalana kadar günde 10 bez değiştiriyorsam hepsi kakalıydı. Çok normal
Angel35 Esmerella_ bizim doktorumuz kaka için ilk aylar günde 10 defa yapması da normal demişti 10 günde 1 defa yapması da
tugbahy6 Tam tersi anne sütü alan 10-15 güne kadar yapmaması normal mama alanlar daha çok yapıyor ilerleyen zamanlarda azalacak daha çok minik çok yapması normal benimki de öyleydi şimdi 10 günde bir yapıyor
morcicegim Esmerella_ 5 ay 9 günlükten sesleniyorum. Hayatım kaka değiştirmekle geçiyor bu aralar 😃 🌺💜 sadece anne sütü