Hamileyken başladı bende. Sol dizim ve baldırımda his kaybı var. Yani sürekli uyuşuk gibi. Dokununca hissetmiyorum ama mesela epilasyon yaparken canım çok acıyor. Hamileyken sol dizimden bunun için 4 tane iğne yemiştim. Ama geçmedi. Doğum yapalı 23 ay oldu hala devam. Saldım ben de artık.