Cidkmdki Sirtimin tam ortadaki omurga kemigim 3 gundur niyeyse sgriyir aciyir batiyo gbi kemik kirildi desem duramazdim fitik olabilirmi normal dogum yapali 6 ay oldu nedendir sizce
-Gizem- Cidkmdki geçmiş olsun benim normal doğumda epidural iğnesi vuruldu 5ay oldu çok yorulunca sırtüstü yatınca ağır kaldırınca falan kemiğim ağrıyor tutuluyor ama 3 gün sürmüyor doktora gidin bence fıtıksa da ne kadar erken giderseniz o kadar iyi
Abf Cidkmdki benim de doğumdan sonra sırtım belim devamlı ağrıyor, ben emzirme den kaynaklandığını düşünüyorum, emzirirken çok eğiliyorum sanırım
bukaga Cidkmdki benimde omurgam kambur durmaktan galiba içe doğru eğesim rahatlayasım geliyo cok agrıyor
Cidkmdki -Gizem- ben epiduralsiz yaptim ama dogumdan kaynaklimi yoksa bi agir kaldirmamdanmi bilemedim