Kizlar alıp çocuğuna kulanan var mi kızım bu sene anna sınıfına gideck. Ama için hiç rihat değil bunu buldum hatlı aradığımda konuşabilir miyim yada sesini hep duyacak miyim. Lütfen bana akıl verin aşırı kararsızım. Malum dünya hali ister istemez herkesten korkuyoruz küçücük çocuklarımızı korumak amaçlı. Kulanlar Lütfen yazın ne gibi iyi özelikleri var…