Dünya öyle bir hal aldı ki kendimi suçlamaktan kafayı yiyeceğim Allahım ben yavruma kötülük mü ettim onu sen yarattın ama dünyaya gelmesine ben sebep oldum diye düşünüyorum bu kadar kötü bir dünyadan onu nasıl koruyacağım diyorum ağlıyorum sanırım yardım almam gerekecek hep ağlıyorum