Kızlar merhaba daha zamanım var aslında ama gece gece aklıma takıldı ben şimdi 2. Ye hamileyim bir tane de oğlum var Allah nasip ederse kızım 7-8 aylık olunca oğlumda 2-2 buçuk yaşında olunca işime geri dönmeyi düşünüyorum (att’yim ama devlet memuru değil özel sektör) sizce bakıcı 7-8 saat bakım için ne kadar ücret ister ya da iki çocuğuna bakıcı bakan var mı ne kadar veriyorsunuz ? Ne kadar verilmeli ?