Cansuu1 Kızlar aventın cam bıberonunu kullanıyordum ama kullandıgımızdan berı kapagı kendını atıyor oglum mama yerken hep dökülüyor. Değiştirmek istiyorum tavsıyenız var mı Bide 8aylık değiştirince kabul eder mı
Cekuli Cansuu1 canım eğer zor kabul eden bir bebekse chicco natural feeling i oğlum hemen kabul etmişti biberon reddi vardı o zaman
Ates33 Cansuu1 bende kullanıyorum 2tane var aventin cam biberonu hiç öyle sorun yaşamadım tam oturtturuyor musun ki birde sımsıkı kapatınca atarmış kapak bilgin olsun
Umayumayumay Cansuu1 bir sürü biberon denedim chicco nuk hatta bildiğimiz market biberonu bile ama tek memnun kaldığım lansinoh momma
Cansuu1 Ates33 işte bende anlamadım cok memnundum oysakı ama kapak cocuk tam emerken bi atıyor kulakları üstü başı mana oluyor ıslanıyor yakınımda kullananlarda boyle sorun yasamıyormus sanırım benm sansıma
EmirEymen Cansuu1 benimde öyle oluyordu tamda cam biberonda bn değiştim ama yetkiliye gönderiyorlar git bırak açıkla git al açıkla. Zor bn cam olmayanları ilr yoluma devam ettim o değişim görende canım evladom tarafından kırıldı