8 aylık oğlum cumartesinden bu yana gece uykuları çok bölünüyor, ateşi yok damakları zaten kaşınmanın ötesinde artık. Ateşi yok diye calpol vermiyorum tetagil toz kullanıyorum rahatlatıyor ama bir türlü uykuya dalamıyor çocuk. Artık kafasını kaldıramıyor jelibon gibi ordan oraya dönüp kafayı yatırıyor beşikte ama dalamıyor. Ağlaması yok . Diş olabilir mi ? Bu şekilde yaşayan annelerim çözümü nasıl buldunuz ? Uyutmak için sallıyorum kucagımda gezdiriyorum emziriyorum gözleri gram kapanmıyor