Minimee Hanımlar selam 20 günlük kızım var. Çişini yaparken ağlıyor yaptıktan sonra susuyor. İdrar tahlili yapıldı ; ultrason İle böbreklere bakıldı sorun yok dediler. Sebebi ne bilen var mı?
Janss Minimee Anladım . Aklıma farklı birşey gelmedi gerçekten . Pişiği falan yok değil mi ? Belki çişini yaptığında temastan canı acıyodur ? Bez markasını değiştirmeyi deneyin birde .
Minimee Janss pişiği yok tatlım 🤷🏼♀️ Bez ilk prizma kullandık pişik yaptı sleepy r geçtik pişik yapmadı devam ediyoruz. İlk günden beri bu şekilde