Bebeğim 5 Eylül 2 aylık olucak ve buğün tam 4. Günümüz kızım uyumuyor uyusada yarım saat sürüyor Kalkıyor saatlerce uyumuyor sallıyorum emziriyorum kısacası bütün bakımını yapıyordum rahatlasın masaj bile yapıyorum ama ne yapsam uyumuyor geri uyusada kısa sürüyor kendisi de uykusuz ama uyumuyor karanlık ortamda uyutmaya çalışıyorum gözleri fal taşı gibi açık 😂 ne yapsam uyumuyor neden böyle oluyor sizce naparsam güzel uyur