Alminamom 4 gündür ateş kusma ishal halsizlik var kızımda bugün baya kustu gittik mama yemesi çok iyi bisey ateside şükür uzamamış dedi hatta şimdi hastaneden dönüyorum ama 2yas altı sonda ile alıyoruz tahlili dedi red ettim tedaviyi varmı böyle birşey ya
CerenSelim Alminamom benim oğlum doğduğundan beri neredeyse 3 ay sürekli idrar tahlili verdik torba yapıştırıyorlardı 2 tahlilimizde enfeksiyon çıkınca doktorumuz en doğru sonuç için sonda ile alalım dış genitalde enfeksiyon var ise çişini yaparken oralara temas ettiği için idrarı doğru sonuç vermez dedi sondayla 2 dk da aldı bebeğim ister istemez biraz rahatsız oldu ama çokta ağlamadı bizim için torba bağlanması daha zordu 2 saat çişini yapmasını beklediğimi bilirim 😂
Kevseryldz Alminamom evet alınabilir daha steril olduğu için bazı hastaneler bu şekilde alabiliyor ama siz bilirsiniz tabi ki
Sevimliannee Alminamom 10 günlüktü kızım hiç sonda falan takalım demediler. Poset niye yapıstırmadılar ki
CerenSelim Alminamom içine sinmiyorsa yaptırma başka hastaneye danış ama daha steril olduğu için doğru sonucu verir
Kevseryldz Alminamom düşündüğünüz gibi bi durum olmuyor bana da korkutucu geliyordu ama 2,5 yaşındaki yeğenime yapıldı kız bebek tutulması olmuştu idrar yapamıyodu aldılar bi ağladı sustu sonra kan vermek gibi düşünün
2balannesiii Alminamom Sonda ile alınan tahlil daha etkili olur misal idrar tahlilinde çıkmayan enfeksiyon sonda da çıkar. Öyle biz yetişkinlere takıldığı gibi takılmıyor, işin ehli kişiler tarafından bebeğinizi incitmeden takıyorlar.
Alminamom 2balannesiii ya söyle dedi doktor mama reddi yapmaması ve ateşinin çıkmaması çok iyi dedi ama enfeksiyon için bakalim ben kabul etmedim doktor hanım bana annesi kusması devam ederse ve mama reddi olursa hemen gel şuan acil bisey yok dedi Sonda canını yakar izin vermedim
Sevimliannee Alminamom valla 10 günlüktü poset taktık. Daha sonrasında bilac defa daha yaptırdık hep poset takıldı. Ama söyle bi durum var sonda işe daha iyi sonuc alındıgını söylüyo doktorlar. Ama mecbur bırakmaları cok sacma
Eeisitan Alminamom kızım 3 aylıkken enfeksiyondan şüphelendi doktoru sonda ile alındı enfeksiyon çıktı 1 ay tedavisi yapıldıktan sonra tekrar bakıldı sonda ile yine temiz çıktı çok şükür daha doğru sonuç alındığı için sonda ile alıyorlar işini bilen biri tarafından sondanın takılması saniyelik bir şey geçmiş olsun buarada inşallah gerek kalmaz tahlile