Semrakrbck Bazen bebegimi kucagimda ayaginin ustune tutuyorum ama agirligini verdirmiyorum aklima takildi zarari olur mu diye
Buket1244 Semrakrbck bende aynısını yapıyorum 5 aylık oldu doktor ağırlık vermeden yapabilirsin öyle yürütmeye felan çalışma sorun olmaz dedi
alimmiseni Semrakrbck benim bebegimde 3 ay 20 günlük öyle tutunca çok seviyor ayaklar sönüp sönüp kalkıyor 😂
dlnelsn Semrakrbck sorun olmaz dikkat ettikçe bende kaldırıyorum hiç bişi olmadı ama dikkat edin sağlıkla büyüsünler inşaAllah
Benibisall Semrakrbck valla benimki çok yaygaracı ufacik biyerine dokunsak elimiz falan deyse nasil bağırıyor 😂 oyle bacagi beli acısa kiyameti koparir atar kendini zaten direk basamaz.