Merabalr arkadaşlar
oğlum 3ay 4günlük 2.850 49cm doğdu.
bu gün sağlık ocağına gittik 4850 kilo 66cm boy .
Geçen ay 4500 59cmdi
1ayda 350 gram almış sadece ,anne sütü alıyor emmesi de güzel ama 1aydır aşırı salyası akıyor o yüzden az almış olabilirmi.
Sağlık ocağındaki ebe az almış ama çok ta az değil ideal dedi boya gidiyor dedi.
Bu ay doktor kontrolüne gitmedik ,her ay doktor kontrolüne gidiyormusunuz?
Birde ben et-tavuk-balık yiyemiyorum aşırı miğdem bulanıyor😔 eşim bile tavuk filan yemek istediği zaman kendisi hazırlar.
Bunlara eş değer vitaminleri hangi gıdalardan alabilirim