Mavisu19 Merhaba hanımlar. Doğumumun yaklaşık 50.gününde yoğun bir şekilde regl oldum(yani regldi diye düşünüyorum çünkü lahusa kanamam kesilmişti) bu ay henüz olmadım. Hamile değilimdir diye düşünüyorum ama tedirgin oldum. Böyle sapmalar yaşayan oldu mu?
Durununannesi11 Mavisu19 ben ilk reglimi 40 ımın sonunda oldumokdar belliydiki regli olduğuna emindim 2 . ayda zamanında geldi 3 ay geçikti 5 gün ne oluyo dedimbende sonra geldi bu ayda 2 gün geçiti normal canım yani
Serrasra Mavisu19 aynı durumdayım. Hamile kalmaktan korkuyorum şuan 😁 40ın sonunda oldum geçen hafta olmam lazımdı hala bşy yok
Thesra Mavisu19 Genelde düzensizlikler olabiliyor. Mevsim geçişlerinde de böyle durumlar söz konusu olabiliyor😌
Janss Mavisu19 Rahim toparlanması ,emzirme hormonları derken 1 senede düzene oturuyor . 😌 Stres yapmayın 🌿
Mavisu19 Durununannesi11 çok teşekkür ederim stres de etkili oluyor belli ki, niye gelmedi diye diye😊
Durununannesi11 Mavisu19 işk geçikünce bende öyle oldum ama stres uykusuzluk yorgunluk hepsini etkilediğini düşünüyorum
glam Mavisu19 ben de tam 2 ay sonra regl oldum bir sonrakini ilk reglden 3 ay sonra oldum, çok normal
Sibellaa Mavisu19 benim de aynı olmuştu. 30. Günde geldi 2 ay gelmedi. Ama sonra bir geldi ki lohusa kanamanı ararsın 😂 şimdiden stok yap bence yaklaşık 50 tane ped bitirmişimdir 10 gün sürdü 🤦♀️ Belki aynı olmayabilir ama bilgin olsun
Mavisu19 Sibellaa zaten ilk reglimde de çok yoğun yaşamıştım. Normalde 2 gün sürer biter. Bakalım sakince bekleyim bari😊
gulsenkonakli Mavisu19 doğumdan 3.5 ay sonra regl oldum, bir de şimdi, kızım 9 aylık. Özellikle emziriyorsanız düzenlikler, kanamanın uzaması normalmiş (doktor yorumu).
Mavisu19 Neslihansr ben de tarihi tam hatırlamıyorum ama şimdiden bir iki gün geçti benim de. Bekliyorum bakalım 🤔
Emir29 Mavisu19 benimde öyle olmustu korkmuştum ama bişe çıkmamıştı şimdi de bi ay düzenli bi ay gecikeli öyle böyle gidiyo normal yani canm
Lidya Benimde doğumdan sonra 50. Gün regl kanamam oldu ve 10 gün sürdü , 3 aydır kanama yoktu spnra regl oldum 1-2 gün sürdü. Bir yıl düzensizlik normal kabul ediliyor.