AyPerisiVeGokPrensininAnnesi Semrakrbck Kendi yan etkisi rota zaten bu virüsün ishal ateş kusma olabilir
Sukursebebiii Semrakrbck ishal ates kusma olabilir. Biz hic bir yan etki yasamadk ikisinde de. Bazi doktorlar bebegin altini degistirirken dikkat edilmesini tavsiye ediyormus hijyen acisindan. Rota virusu tasiyor sonucta bebek asi olunca diye
75kinalikuzu Semrakrbck yok benimki erken doğdu 3 kiloydu aşısı yapılırken korkmayın hiç birşey olmuyor sadece çok nadir kaka rengi yeşil sıvı oluyor
Semrakrbck Ah_neredeee_vah_neredeee aynen bi bakayim aklima gelmedi hic bide tecrubeli anneler daha iyi bilir
Semrakrbck AyPerisiVeGokPrensininAnnesi bilmiyorum ki zateb ilk defa duydum boyle bir asiyi hic bilgim yoktu
Mihrimahsmom Biz iki dozu da olduk hiçbir sıkıntı olmadı, inşallah siz de sorunsuz atlatırsınız şimdiden şifa olsun minişe 🥰
Semrakrbck Sukursebebiii ya bizde yarin olcaz merak ettim birada endiselendim cunku bebegim 2. Aylik asisini olunca atesi bayagi cikmisti hep agliyordu
75kinalikuzu Semrakrbck ishal değil biraz sıvı oda iki gün sürüyor mesela günde bir kez yapıyorsa 3 kez yapar
BusraAsel Biz 2 hafta önce olduk 1.dozu ama ishal kusma ateş vs olmadı sadece hergün düzenli olarak 3 4 kez kaka yapan bebeğim aşı gününden sonra 4-5 günde bir kaka yapar oldu bilmiyorum aşıdan kaynaklımı yarın doktora gideceğim bir.